46 – جذب چشم اندازهای نامرئی
کاربرانی وجود دارند که مخاطبان هدف شما هستند اما شما از آنها اطلاعی ندارید. به این دلیل، متاوب به این مخاطبان هدف، چشم انداز نامرئی می گوید. آنلاین مارکتینگ به شما کمک می کند تا با تبلیغاتی که انجام می دهید، این مخاطبان هدف را از هر نقطه ای از جهان بیابید. شما می توانید از طریق کلیدواژه ها در موتورهای جستجو، مخاطبان هدف خود را بیابید و تبلیغات خود را بر اساس سلیقه آنان انجام دهید تا بیشترین تاثیر را بر آنها بگذارید.
47 – آنلاین مارکتینگ و رشد سریعتر
با استفاده از تکنیک های بازاریابی آنلاین، می توانید تاثیر هر یک از تکنیک ها را بر روند افزایش سود خود مشاهده کنید و در صورت عدم رضایت، تغییر استراتژیک دهید تا سریعتر به سودی که مدنظرتان است برسید.
48 – نتیجه گیری و اهمیت آنلاین مارکتینگ
آنلاین مارکتینگ یا همان بازاریابی آنلاین مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند است که باعث رشد و موفقیت کسب و کار می شود. با در نظر گرفتن مزایای بازاریابی آنلاین و بهره گیری از ابزارهایی نظیر سئو ، بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیلی ، ویدیو مارکتینگ و … می توانید بیشتر شناخته شوید، بیشتر بفروشید و موفقتر شوید.
در یک دهه اخیر دنیا جهش بزرگی به سمت فضای دیجیتال داشته است و اهمیت دیجیتال مارکتینگ بیشتر شده است. مردم بیشتر زمان خود را آنلاین هستند. بنابراین خرید و فروش و تجارت کمتر به شکل سنتی و حضوری رواج دارد.
بنابر این تغییر بزرگ در دنیای تجارت، اهمیت دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) یا بازاریابی دیجیتال، روز به روز افزایش مییابد. اهمیت دیجیتال مارکتینگ نه تنها برای شرکتها است، بلکه برای کاربران و خریداران نیز هست. چرا که روز به روز تعداد افراد آنلاین بیشتر میشود و مردم به خرید اینترنتی مشتاقتر میشوند.
اهمیت دیجیتال مارکتینگ در تجارت امروزه بسیار زیاد است که در این مقاله به تعدادی از آنها میپردازیم. با آکادمی بازار همراه باشید. با آکادمی بازار برای آشنایی بیشتر با رمز موفقیت در کسب و کار همراه باشید. آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی دورههای آموزشی و سمینارهای مختلفی با هدف آموزش مهارتهای ویزیتوری و فروش برگزار کرده است. خدمات مشاوره در آکادمی بازار یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه مخاطبان قرار دارد. در مقالهی مروری بر سرفصلهای آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار میتوانید در جریان سرفصلهای آموزشی این موسسه قرار بگیرید.
49 – اهمیت دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن بر رشد تجارتهای کوچک
دیجیتال مارکتینگ هر روز در دنیای پهناور اینترنت رشد میکند. بنابراین اندازه و سرمایه تجارت شما اهمیتی ندارد. شما میتوانید با راه اندازی یک وب سایت و حتی یک صفحه در اینستاگرام کسب و کار خود را شروع کنید. کافیست به دانش تولید محتوا آگاه باشید و از کلمات کلیدی صحیح استفاده کنید.
بنابراین حتی اگر سرمایهای ندارید، نیازی به تبلیغات با قیمتهای بالای نیست. جذابیت محتوای تجارت، کیفیت تولیدات و زمان و انرژی که صرف کارتان میکنید، کمک بسزایی در کسب موفقیت میکند.
50 – مزایای تبلیغات در گوگل ادز
آگهی گوگل ادوردز هوشمند و هدفمند بوده و تنها برای کسانی قابل مشاهده است که به دنبال کالا و خدمات شما هستند.
- هزینه تبلیغ در گوگل ادوردز تنها به ازای کلیک روی آگهی شما از شارژ شما کسر می شود.
- امکان تعیین سقف هزینه مصرفی روزانه برای تبلیغات کلیکیگوگل ادوردز.
- امکان تعیین کشوری (منطقه جغرافیایی) که تبلیغات در آنها نمایش داده شود.
- امکان تعیین زبان هایی که تبلیغات گوگل ادز برای آنها نمایش داده شود.
- امکان تعیین بازه زمانی ساعات نمایش تبلیغات در گوگل ادرودز.
- امکان تعیین هزینه کلیک هر کلمه کلیدی و کاهش هزینه با بهبود نرخ تبدیل ppc
- استفاده از حساب بانکی امریکا واقعی و قانونی با ارز دلار و نرخ ارزان
- مشاوره و بررسی رایگان انتخاب لیست کلمات کلیدی مناسب و مرتبط
- تبلیغ در گوگل همزمان در محیط فارسی و انگلیسی (بدون مبلغ اضافی)
- بررسی و دریافت گزارش روزانه ، هفتگی ، ماهانه کمپین تبلیغاتی بنا به درخواست کاربر (مجانی)
- نمایش کمپین آگهی گوگل ادوردز در تمامی مرورگرها مانند Firefox و IE
- امکان قرار دادن متون تبلیغاتی و لینکهای متعدد سایت (محصولات و خدمات )بدون پرداخت مجدد
- افزایش رتبه و اعتبار سایت نزد گوگل ادز به دلیل استفاده از حساب بانکی معتبر
- نظارت بر نتیجه عملکرد کلمات و عبارات کلیدی و سلامتی و موفقیت تبلیغات گوگل ادز مشتریان
- سیستم اطلاع رسانی (ایمیل / تلگرام/ تماس) قبل از پایان اعتبار برای جلوگیری از توقف تبلیغ گوگل ادز
- مشاوره رایگان افزایش رتبه سایت وبهینه سازی سایت (خدمات مشاوره SEO)
- هزینه رایگان نصب و راه اندازی اکانت و کمپینگوگل ادوردز با وب رمز
- انجام تغییرات در آگهی گوگل ادوردز بدون دریافت هزینه با توجه به نظر مشتری در ساعات اداری
51 – قوانین آگهی در گوگل
۱- ثبت سفارش در هر زمان توسط کاربر به منزله ی پذیرش و اطلاع از کلیه شرایط و قوانین وب رمز از سوی کاربر میباشد. لذا درصورتیکه بدلیل وجود مشکلی در سایت شما امکان فعال شدن تبلیغ وجود نداشته باشد (مانند وجود ویروس و بد افزار و….) مبلغ تحت هیچ شرایطی عودت داده نخواهد شد و بایستی کاربر نسبت به رفع این مشکل اقدام نماید و سپس به بخش تبلیغات گوگل اطلاع دهد تا مجدد برای فعال شدن تبلیغ اقدام شود.
۲- وب رمز به هیچ وجه در خصوص موارد زیر خدمات تبلیغات گوگل ادز نمی دهد و در صورتی که تبلیغات مشتری یکی از موارد زیر باشد ، تبلیغ فعال نخواهد شد.
- امکان فعال کردن دامنه هایی که ریدایرکت (redirect) یا Forword می باشند وجود ندارد.
(راه حل آن این است که : دامنه از حالت ریدایرکت خارج شود و به حالت پارکت دامین قرار گیرد یعنی وقتی در آدرس بار تایپ می شود آدرس آن عوض نشود.) - امکان فعال کردن تبلیغات مغایر با موازین جمهوری اسلامی ایران مانند تبلیغ VPN وجود ندارد.
- امکان فعال کردن تبلیغات Cccam وجود ندارد.
- امکان فعال کردن تبلیغات Forex وجود ندارد.
- امکان فعال کردن تبلیغات در زمینه ی فروش آنلاین دارو وجود ندارد.
- امکان فعال کردن تبلیغات قمار وجود ندارد.
- امکان فعال کردن تبلیغ با دامنه هایCC و برخی دیگر از دامنه های free مانند دامنه TK نیست.
- امکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی موارد بالقوه یا بالفعل هر چیز غیرقانونی، مضر، فریب آمیز، افتراآمیز، بدگویانه، تهدیدکننده، توهین آمیز، آزاردهنده، مبتذل و وقیح باشد، نیست.
- امکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی مطالب بالفعل و بالقوه هر چیز نژادپرستانه، اهانت آمیز به اقوام و فرهنگها و ادیان باشد، نیست.
- امکان فعال کردن تبلیغاتی که حاوی بالفعل و بالقوه هر چیز دیگری که باعث تخلف جنائی شود و مسئولیتهای مدنی برانگیزد یا قوانین اجرایی را مخدوش کند، نیست.
۳- امکان تبلیغ گوگل برای سایت هایی با پسوند دامنه IR وجود ندارد و بایستی سایت را بر روی دامنه های بین المللی مانند (com, net, org, …) پارک نمایید و مجدد اطلاع دهید تا تبلیغ فعال شود.
۴- پرداخت ها غیر از درگاه های سایت٬ نیاز به تایید واحد مالی اداری دارد و زمانبر است. جهت تسریع در انجام سفارش تبلیغات در گوگل میتوانید سفارش و پرداخت آنلاین انجام دهید.
۵- در صورت تغییر بی رویه در نرخ ارز پیش از شروع تبلیغ (قبل از ارسال متن تبلیغ، آدرس سایت؛ کلمات کلیدی) کاربر ملزم به پرداخت ما به التفاوت خواهد بود.
۶- عودت وجه تنها زمانی انجام میشود که امکان فعال کردن تبلیغ کاربر از سوی وب رمز نباشد به طور مثال مشکلی در کارتهای شرکت وجود داشته باشد.
52 – تبلیغات محیطی:
تبلیغات محیطی تلاشی است برای ایجاد یک ارتباط دوسویه غیرمستقیم با مخاطبان؛ به عبارتی دیگر تبلیغات به معنای رساندن پیام به دیگران از طریق برقراری ارتباط به منظور ایجاد و تغییر نگرش و دگرگونی در رفتار و دانش مخاطبان است.
تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها برای کسب وکارهای محلی به شمار میرود. تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد ها ، استرابردهای تبلیغاتی ، مترو ، اتوبوس آگهی ، میادین ورزشی و یا حتی تراکتهای دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان است.اینگونه تبلیغات بیشتر در مکانهای پرتردد که افراد زیادی به صورت مداوم با آنها سر وکار دارند دارای اثربخشی فوقالعادهای است.
در عصر تکنولوژی و عرضه کالا و خدمات داشتن مدیریت صحیح در امور بازاریابی و تبلیغات برای موفقیت در بین رقبای تجاری بسیار مهم است. تبلیغات محیطی از جمله عوامل موفقیت یک کالا یا عرضه خدمات است که به واسطه تبلیغات میتوان آنها را به همگان معرفی کرد .
تبلیغات در نقاط اصلی شهر از مکانهایی است که روزانه میلیونها چشم به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه آن را دنبال میکنند و این ذوق یک طراح حرفهای است که نگاهها را با خلاقیت خود شکار میکند. این روش تبلیغی تا حالا بسیار کارساز بوده است، زیرا به کمک آن میتوان راه ورود برندها و نامهای تجاری را به مکانهایی که قبلا رسانههای سنتی از دستیابی به آنها محروم بودهاند نظیر خیابانها، محل کار افراد و مدارس باز کرد. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارتهای محلی و کوچک توان انجام آن را ندارند، ولی میتوان با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش داد.
53 – بسیار مهم : تاثیرات تبلیغات بر مخاطبان
- ایجاد آگاهی:تبلیغات میتواند موجب شناخت و آگاهی نسبت به محصول و خدمات شود. به طور کلی مردم به سروکار داشتن با مواردی که تاکنون نشنیدهاند یا ندیدهاند تمایلی نشان نمیدهند.
- ایجاد نگرش مثبت: تبلیغات میتواند موجب ایجاد نگرش مثبت و مطلوب نسبت به کالا یا خدمتی شود.
- ایجاد هویت بصری : برای نام تجاری و ایجاد یک تصویر ذهنی برای کالا و خدمات.
- جایگاه سازی محصول در بازار:در جایی که بازار بخشبندی شده است، تبلیغات میتواند به جایگاهسازی محصول در بخش خاصی از بازار کمک کند.
- حفظ روابط:تبلیغات نیرویی است که در طول زمان موجب ایجاد و تقویت رابطه بین مشتری و عرضهکننده محصول میشود.
- اقناع: تبلیغات میتواند مشتریان را به استفاده از یک کالا یا خدمتی خاص قانع کند.
- مقابله با فعالیت رقبا:یکی از ویژگیهای عصر حاضر توسعه مفاهیم بازار و نام تجاری است و همزمان با گسترش این بازار، رقابت بیشتر و بیشتر میشود. تبلیغات میتواند به حفظ جایگاه شرکت ارائهکننده محصول یا ارتقای آن در میان مشتریان کمک کند.
از این رو بسیاری از سازمانها سعی دارند با انجام تبلیغات از طریق رسانههای مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، مطبوعات، تلفن همراه و… علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود به مشتریان به حفظ و تحکیم این جایگاه در جامعه بپردازند.
- 54 – شرایط تأثیر تبلیغات :
هر تبلیغی برای تأثیرگذاری بر مخاطب، شرایط ویژه و خاصی را میطلبد که عبارتند از:
اعتقاد به موضوع تبلیغ و مشخص بودن انگیزه و هدف آن:
اگر شخص حقیقی یا حقوقی به موضوع تبلیغ اعتقاد نداشته باشد، در عرضه آن، ابتکار عمل ندارد و در راه آن تلاش نمیکند و اگر فعالیتی هم انجام دهد از روی ترس و انجام وظیفه یا تکلیف و در نهایت اجبار است، در حالیکه اگر به آن معتقد باشد، با اشتیاق و علاقه، برنامهریزی و فعالیت میکند.
- 55 – هماهنگی رفتار مبلغ با هدف تبلیغ:
تبلیغکننده برای تأثیرگذاری تبلیغات خود در بین مردم، باید خود عامل به گفتهها و یا آنچه معرفی میکند باشد. اگر قرار است مصرف کالایی خاص در داخل کشور تبلیغ شود قبلا مبلغ و مسئول امور تبلیغی باید از همان کالا بهره جوید تا تأثیر تبلیغ بیشتر شود.
- 56 – فداکاری و دفاع از تبلیغ:
افرادی که به رأس هر جامعه نزدیکتر هستند، باید فداکاری بیشتری برای اثبات حقانیت موضوع تبلیغ و باورپذیری آن در نزد مردم از خود نشان بدهند.
- 57 – ورزش و تبلیغات و حق پخش تلویزیونی :
حدود بیش از دو دهه است که مسئله حق پخش تلویزیونی به یکی از مهمترین مناقشهها در عرصه پربینندهترین ورزش کشور یعنی فوتبال تبدیل شده است. دولت، مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و فدراسیون فوتبال هر یک به نوعی درگیر این موضوع هستند.
واقعیت این است که این موضوع یک جنگ بین دو دشمن نیست بلکه مسئلهای است که به دلایل مختلف بسیار پیچیده شده است. در تمام دنیا باشگاههای فوتبال سه منبع درآمد اصلی دارند که عبارتند از: 1-حق پخش تلویزیونی 2-بلیط فروشی بازیها 3-قرارداد با اسپانسر. حق پخش تلویزیونی در اکثر کشورها از جمله در تمام کشورهای قدرتمند در فوتبال، عمدهترین روش تأمین درآمد باشگاهها است.
حق پخش تلویزیونی به معنای این است که برگزار کننده مسابقات ورزشی امتیاز پوشش و پخش مسابقه به صورت تلویزیونی را در طی قراردادی مکتوب و در ازای دریافت مبلغی مشخص به یک شبکهی تلویزیونی خاص واگذار مینماید. نحوه این واگذاری در کشورهای مختلف دقیقاً یکسان نیست و روش توزیع درآمدهای حاصل از فروش حق پخش در هر کشوری دارای ساختاری معین است. فروش حق پخش عموماً شامل سه حالت است: فروش حق پوشش زنده، حق پخش با تأخیر و حق پخش لحظات مهم و گلهای بازی (هایلایت).
اما در کشور ما باشگاهها از این منبع درآمد محروم هستند. خصوصیسازی فوتبال و فراهم آوردن زیرساختهای اساسی بدون تحقق حق پخش ممکن نیست. باشگاهها به این درآمد برای حرفهای شدن نیازمند هستند. از طرف دیگر صدا و سیما بودجهای مشخص و درآمدهایی محدود دارد و با توجه به هزینههای فراوانی که در طول سال باید بپردازد قادر به پخش حق تلویزیونی به فدراسیون فوتبال و کسب رضایت باشگاهها نیست. از آنجا که اکثر باشگاههای کشور دولتی هستند و بودجه صدا و سیما هم بخشی از بودجه سالانه کشور است در این میان دولت در شرایط پیچیدهای قرار گرفته است. در طی این سالهای نسبتاً طولانی، جلسات زیادی بین فدراسیون فوتبال و صدا و سیما برگزار شده و علیرغم تلاش طرفین، هنوز نتیجهای رضایت بخش و عملی حاصل نشده است. به نظر میرسد که حل این مسئله فراتر از برگزاری جلسات به یک راهکار هوشمندانه و ابتکاری نیازمند است.
58 – تبلیغات و ورزش :
- بسیار مهم : اخیرا از سوی علی رجبعلی طرح و استراتژی صنعت تبلیغات کل ورزش کشور بویژه فوتبال در قالب یک سازمان اقتصادی برای ورزش کشور تحویل دفتر وزیر محترم ورزش و جوانان گردیده است این طرح کاملا آماده اجراء است که مطمئنا انقلاب بزرگی برای ورزش کشور رقم خواهد زد و تیم ملی و جایگاه آن نیز در دنیا با تحولی شگرف روبرو خواهد شد.
- 59 – تعیین زمان مناسب و تمدید اجرای طرح تبلیغاتی:
زمانبندی مناسب در اجرای تبلیغات میتواند باعث ایجاد تفاوت بین یک نتیجه موثر و یک نتیجه محدود شود. تمدید مدت زمان اجرای یک طرح تبلیغاتی میتواند بر هزینه رسانهها، نحوه تاثیرگذاری رسانهها و الگوهای خرید مصرفکنندگان و در نتیجه فروش هرچه بهتر محصولات تاثیر بگذارد.
60- طراحی بسته بندی و تاثیر آن در فروش بیشتر
در کل طراحی بسته بندی به مجموعه ای از فعالیت ها از قبیل فرم بسته، مواد مصرفی در بسته بندی، رنگ، لوگو و باقی المان ها می گویند که یک محصول را قابل ارائه و عرضه در بازار می کند و بازاریابان به وسیله آن می توانند تا به اهداف خود برسند.
هدف اصلی بسته بندی چیست؟
سوالی است که باید قبل از طراحی بسته بندی جواب درستی را برایش به دست آورید تا فرآیند تولید شما بی نقص به جلو حرکت کند. هدف از بسته بندی محافظت، حمل و نقل آسان و مطمئن، نگه داری بهتر و ایجاد تمایز در بین محصولات مشابه است. که در کنار هم طراحی بسته بندی به تحقق اهداف بازاریابی و ارتباط بهتر با مشتریان و مخاطبان می انجامد.
در دنیای امروز که شما در همه جا می توانید محصولات گوناگون را ببینید، در قفسه های فروشگاه ها، شبکه های مجازی فقط بسته بندی های خلاقانه و خاص هستند که مشتریان را به انتخاب محصولات ترقیب می کنند. با وجود محصولات مشابه و طیف گسترده مشتریان که انتخاب های گوناگونی دارند، باعث ایجاد رقابت در بین تولید کنندگان شده است.
طراحی بسته بندی دیگر عنصر جداگانه ای از محصولات نیست، به این علت که در یک جامعه که عرضه و تقاضا وجود دارد تمامی عناصر یک محصول در چشم مخاطب دیده می شود و به انتخاب نهایی محصول شما برای مصرف می انجامد. اما فقط محصول و طراحی بسته بندی در این مسیر پیچیده وجود ندارد و باید به فاکتورهای مهم دیگری مثل اجرای بسته بندی، قیمت گذاری منصفانه، انتقال محصول، تخفیف و بازاریابی نیز در این مسیر پیچیده و سخت توجه کافی را داشته باشید تا شما را برای رسیدن به اهدافتان از تولید محصول کمک کنند.
اما یک نکته مهم این است که همیشه باید به آن توجه کنید، اگر شما محصول با کیفیتی داشته باشید و تمام فاکتور هایی که در بالا به شما گفتیم را رعایت کنید، ولی به طراحی بسته بندی به عنوان اولویت آخر و کم اهمیت توجه کنید مطمئن باشید که محصول شما با شکست مواجه می شود.
در یک بازار رقابتی که محصولات مشابه زیادی در آن وجود دارد اولین عنصری که در چشم مخاطب ظاهر می شود نوع چاپ و بسته بندی محصول است و بعد امکانات اضافی که شما به او می دهید، هیچ وقت این نکته را فراموش نکنید.
چرا طراحی بسته بندی در یک محصول بسیار مهم است؟
طراحی بسته بندی با کیفیت به اندازه تولید محصول با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است و این اهمیت دلایل زیادی دارد از جمله: جابه جایی محصول، بالا بردن کیفیت محصول، دادن اطلاعات درباره نوع محصول ، حفظ محصول و تنوع واحد های مصرف کننده. قبل از اینکه هر یک از این موارد را باهم بررسی کنیم بهتر است چند تا سوال مهم در انجام مراحل بسته بندی را ابتدا از شما بپرسیم، که به شما در طی کردن بی نقص این مسیر کمک بسیار زیادی می کند.
جواب دادن به این سوالات شما را در رسیدن به بهترین نتیجه کمک می کند، پس با تمرکز و بدون عجله برای جواب دادن به هریک از این سوالات وقت کافی را بگذارید.
سوال اول: محصول شما چیست؟
شما چه چیزی می فروشید؟
جنس محصول شما؟
اندازه محصول مورد نظرتان
آسیب پذیر بودن یا نبودن آن
سوال دوم: مشریان شما چه کسانی هستند؟
خانم هستند فقط یا آقا؟
مخاطبان شما به سلامت محیط اطراف خود چقدر اهمیت می دهند؟
افراد زیر ۱۸ سال یا کودکان و نوجوانان نیز مخاطب محصول شما هستند؟
مخاطبانتان آیا به گزینه اقتصادی محصول توجه دارند یا دوست دارند هزینه زیادی پرداخت کنند؟
سوال سوم: محل عرضه محصول شما کجاست؟
فقط در سوپر مارکت ها؟
در مغازه ها و عمده فروشی ها؟
. به صورت دیجیتال و آنلاین فروش دارید؟
مرحله چهارم، اگر شما تمامی این سوالات را پاسخ داده باشید، باید وارد اطلاعات برند خود شوید:
شما مجموعه ای تک محصول هستید، یا چندین مجموعه مرتبط به یکدیگر را به مخاطبان عرضه می کنید، اگر شما فقط یک نوع از محصول را دارید، پس تبعیت از رنگ باقی محصولات و مرتبط بودن به یکدیگر برای شما کارساز نیست.
فونت سازمانی شما چیست؟ باید این نکته را به یاد داشته باشید تا مخاطبان با دیدن نوشته یاد محصول شما بی افتند.
لوگوی سازمانی و رنگ را حتما بهترین شکل انتخاب کنید.
مرحله پنجم: محتوای متنی و تصویری مورد نیاز برای هر محصول در بسته بندی
بر اساس استارندار لازم است که اطلاعات مهم و ضروری را بر روی هر بسته از شماره بهداشت، کد استاندارد، لوگو، شعار سازمانی و غیره را در هر بیته بندی داشته باشید.
تصویر محصول در استفاده نهایی و یا تصویر کاربردی از محصول که مشکلی را از مخاطبان حل کند و اطلاعات مهم و متغیری مثل تاریخ تولید، قیمت نهایی و دیگر اطلاعتی که الزامی به ثبت در ابتدا را ندارند را باید در هنگام طراحی بسته بندی در نظر گرفته شود.
مرحله ششم و آخر تعیین میزان مورد نیاز برای تولید
نکته ای که بسیاری از افراد آن را نادیده می گریند. در صنعت چاپ و بسته بندی، هرچه میزان سفازش شما به شرکت تولید کننده بیشتر باشد، هزینه نهایی بسیار مقرون به صرفه تر و توجیه اقتصادی دارد، امام بسیاری از افراد با این تفکر که اعداد سفارش را کم می کنند تا هزینه کمتری را بدهند در محاسبات نهایی آن ها دچار مشکل می شوند. در تولید بسته بندی هزینه تولید مقوا، شابلون، کارهای گرافیکی وجود دارد که با میزان سفارش بالا این هزینه های بر روی تک تک محصولات تقسیم می شود و هزینه کمتری را برای شما دارد.
به مشاوره نیاز دارید؟ تیم مجرب سی گل باربد آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی بسته بندی به شما عزیزان است.
حالا که با مهم ترین سوالات در انتخاب طراحی بسته بندی آشنا شدید بیایید تا به اهمیت طراحی بسته بندی بپردازیم.
جا به جایی محصول
حمل و نقل از مکان تولید به مکان عرضه محصول
محل قرار گیری در محیط مورد نظر
بالابردن کیفیت محصول
مزیت های محصول نسبت به سایر رقبا
شعار تبلیغاتی
توضیحات محصول
دادن اطلاعات درباره محصول
طریقه شناسایی محصول شما
اطلاعات مورد نیاز و روش های نگهداری از محصول
اطلاعات تجاری شما از راه های ارتباطی تا شماره ثبت و باقی اطلاعاتی که لازم است تا مخاطبان به شما اعتماد بیشتر اعتماد کنند.
روش استفاده از محصول شما
بازیافت محصول و بسته بندی آن
حفاظت از محصول
اطلاعاتی که باعث جلوگیری از آسیب به محصول می شود
چه تدابیری برای حفاظت از محصول در طراحی بسته بندی اندیشیده شده است
از سرقت هنری محصول جلوگیری شود
تمامی اطلاعاتی که توسط تیم سی گل باربد باربد داده شد، در راه رسیدن به انتخاب بهترین نوع طراحی بسته بندی به شما کمک می کند، اما در مورد هزینه های طراحی بسته بندی باید به شما بگوییم که هزینه ها با توجه به نوع نیاز و محصول متغییر است، پس وقت را از دست ندهید و با تیم مشاوره ما در ارتباط باشید، خواسته هایتان را به ما بگویید و از هزینه های طراحی بسته بندی خود مطلع شوید.
61- اهمیت ونقش شبکه توزیع مویرگی در سازمانهای فروش
بر مبنای مطالعه رفتار مشتریان، اثباتشده است که تأمین رضایت مشتری بهتدریج سبب ایجاد حس وفاداری و اعتماد به شرکت در مشتری خواهد شد. مشتری وفادار علاوه بر آنکه بارها و بارها برای خرید مجدد محصولات یا استفاده از خدمات به شرکت موردعلاقه خویش رجوع میکند، بهعنوان عامل مضاعف در زمینه تبلیغ محصولات و خدمات سازمان، از طریق توصیه و سفارش به خویشاوندان، دوستان و یا سایر مردم نقشی حائز اهمیت در ارتقای میزان سودآوری و بهبود تصویر سازمان در ذهن مشتریان بالقوه ایفا میکند. طی دهههای اخیر سازمانها، پی به اهمیت رضایت مشتری بردهاند. همه میدانند که حفظ مشتریهای موجود نسبت به جذب مشتریهای جدید، هزینه کمتری دارد، درنتیجه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سوددهی وجود دارد. مبانی نظری تحقیق بازاریابی عبارت است از یک کارکرد سازمانی و مجموعهای از فرآیندها بهمنظور خلق، برقراری ارتباط و انتقال ارزش به مشتریان و بهمنظور مدیریت روابط مشتری به طریقی که منافع ذینفعان و سازمان را تأمین نماید. برای حفظ مشتریان کلیدی (سودآور) موجود، ﻣﻬﺎرت در اﯾﺠﺎد ارﺗﺒﺎط ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی ﺿﺮوری اﺳﺖ. اﻣﺮوزه ﻫﺮ ﻣﺸﺘــﺮی ارزش وﯾـﮋه ﺧﻮد را دارد و شرکتها ﺑﺮای ﺑﻪ دﺳﺖ آوردن ﺳﻬﻢ ﺑﯿﺸﺘﺮی از بازار ﺛﺎﺑﺖ ﯾﺎ رو ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺒﺎرزه ﮐﻨﻨﺪ، ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ هزینههای ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺟﺪﯾﺪ روﺑﻪ اﻓﺰاﯾﺶ ﻧﻬﺎده اﺳﺖ. اینگونه بود که اعتماد به شرکت، قیمت، مرغوبیت و تنوع کالا و نیز خدمات پشتیبانی بهعنوان فاکتورهای جلب رضایت مشتری و درنتیجه حفظ آنها، موردتوجه قرار گرفت..