تبلیغات چیست ؟ قسمت سوم

31 – شرح خدمات و وظایف مشاور

اجرای این پروژه طی فازهایی به موازات و همزمان بشرح ذیل انجام خواهد شد.

32 – (پاتولوژی – آسیب شناسی سازمانی)

شناخت ابتدایی وضع موجود : طراحی / تدوین و تصویب شرایط ایده ال، آسیب شناسی با همکاری واحد بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش :

  • جمع آوری داده ها
  • انجام عملیات میدانی
  • تجربه و تحلیل آماری
  • نتیجه گیری

 

33 – طراحی سازمان های تابعه  بازاریابی ، فروش ، خدمات پس از فروش در راستای برندینگ

  • فاز شناخت
  • ساختار سازمان فروش
  • طراحی استراتژی فروش
  • بودجه بندی فروش
  • مدیریت منابع انسانی فروش
  • ارزیابی منابع انسانی مرتبط
  • برنامه جانشین پروری
  • برنامه چرخش شغلی
  • برنامه آینده شغلی

 34 – جذب نیروی انسانی متخصص مورد نیاز شرکت در واحدهای مرتبط تابعه

  • تعیین محدوده اقدامات جذب نیرو
  • دریافت تعداد و مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز جهت جذب
  • دریافت و بررسی ساختار شرکت برای تعیین جایگاه دقیق پست های سازمانی
  • مراحل اجرایی جذب
  • همکاری در تعیین راه های اطلاع رسانی برای جذب نیروی انسانی
  • همکاری در تهیه متن و محتوای آگهی جذب نیرو
  • بررسی مشخصات افرادی که سوابق خود را ارسال نموده اند جهت رده بندی و دعوت به مصاحبه
  • تدوین چهارچوب مصاحبه های عمومی و تخصصی با کاندیدها
  • 35 – آموزش :
  • درون سازمانی ( آموزش به کلیه پرسنل به تفکیک شرح وظایف آنها در درون سازمان انجام می پذیرد)
  • ویژه تیم های بازاریابی و فروش ( طراحی و اجرای تخصص الگوی معرفی و پرزنت محصول )

 

36 – شرح مختصری بر طراحی و اجرای تخصصی الگوی معرفی و پرزنت بخشی از استاندارد کدهای رفتاری

سازمان برای دستیابی به اهداف خود فعالیت های زیادی انجام میدهند که از مرحله خرید و تامین منبع شروع و طی فرآیند تولید ، بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش ادامه می یابد . همه این مراحل روی هم رفته باعث سودآوری برای شرکت ها می شوند ، اما نکته مهم و قابل توجه این است که نتیجه تمام سرمایه گذاری و فرآیندها در مرحله فروش به بار می نشیند و فروش موفقیت آمیز تضمین کننده ادامه حیات و رقابت پذیری شرکت ها و موسسات می باشد.

پروژه تدوین الگوی معرفی و پرزنت محصولات در سه مرحله به شرح زیر انجام می شود:

فازاول ) مطالعه : در این مرحله اطلاعات مربوط به شرکت و سبد محصولات آن، نیازها و ویژگی های آنها و شرایط گردآوری میشود.

فاز دوم ) تجزیه و تجلیل : در این مرحله اطلاعات بدست آمده در گام قبل با استفاده از تکنیک های مدرن و تخصصی فروش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و چارچوب تخصصی پرزنت و معرفی محصول در جلسات استخراج می گردد .

فاز سوم ) پیاده سازی پرزنت و آموزش : در این مرحله الگوی پرزنت مورد استفاده در جلسات فروش اجرایی شده و آموزش های لازم به نیروی فروش جهت استفاده از الگوی طراحی شده داده می شود.

 

37 – اهمیت ویدئو مارکتینگ برای کسب و کارهای نوپا

  • مهمترین گام برای تمام شرکتهای نوپا و استارت آپ ها این است که خودشان را به مردم بشناسانند و بتوانند مردم را نسبت به کالا و خدماتشان آگاه سازند. یکی از بهترین راه­ها برای رسیدن به این هدف بهره از قابلیتهای ویدئو مارکتینگ و به خصوص پخش محتوای ویدئویی در بستر اینترنت و شبکه­های اجتماعی است. تحقیقات حاکی از این است که اکثر مردم امروزه به محتوای تصویری و ویدئویی بیشتر از انواع دیگر محتوا تمایل دارند.

یک محتوای ویدئویی حرفه­ای و خوش ساخت این شانس را برای کسب و کارها نوپا فراهم میکند که پیام خود را در موثرترین راه و کوتاه­ترین زمان به اطلاع مخاطبانشان برسانند. وقتی یک بیننده از دیدن یک محتوای ویدئویی لذت ببرد و جذب آن بشود آن را با دوستان و آشنایانش به اشتراک می­گذارد و تعداد بینندگان آن ویدئو به صورت تصاعدی افزایش می­یابد و مسلم است که این بهترین اتفاقی است که هر استارپ آپی آرزوی تحقق آن را دارد.

کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها علاوه برای انتقال پیام تبلیغی­شان به مخاطبان می­توانند از محتوای ویدئویی بهره­های دیگری هم ببرند که مهمترین آن تشویق و جذب سرمایه­گذاران برای سرمایه­گذاری در توسعه آن کسب و کار است. شرط موفقیت ویدئو مارکتیگ تشخیص درست اهداف و تدوین استراتژی تبلیغات برای مبنای آن اهداف است. بعد از تشخیص اهداف و شناسایی مخاطبان هدف، انتخاب فرمت و نوع محتوای ویدئویی باید بر مبنای بیشترین میزان تأثیرگذاری روی مخاطبان انجام گیرد. پس از آن نوبت گزینش بستر و کانالی است که محتوای ویدئویی تولیدی از طریق آن پخش و منتشر خواهد شد. هر یک از این مراحل دارای اهمیت خاص خود هستند و یک برند نوپا برای موفقیت در راه استفاده از ویدئو مارکتینگ باید حتماً از همکاری با یک مشاورحرفه­ای در عرصه تولید تبلیغات ویدئویی بهره ببرد.

 

38 – دیجیتال مارکتینگ ( تبلیغات اینترنتی )

آنلاین مارکتینگ و تاثیرات مثبت آن در رشد کسب و کار:

امروزه زندگی ما انسان ها روزبه‌روز بیشتر به سمت الکترونیکی شدن حرکت می کند و مطمئننا به مرور زمان، بیشتر هم خواهد شد. تعداد کاربران شبکه های مجازی گواه بر گرایش مردم به کسب و کارهای آنلاین است. متاوب ابتدا تعریفی از آنلاین مارکتینگ به شما ارائه می دهد، آنلاین مارکتینگ، به استفاده هدفمند از ابزارهای متنوع برای بازاریابی محصولات یا خدمات در بستر اینترنت گفته می شود از جمله تکنیک های معمول آنلاین مارکتینگ، می توان به سئو، بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی، طراحی سایت و بازاریابی ایمیلی اشاره کرد. البته استفاده ترکیبی از این تکنیک ها موثرتر خواهد بود. برای مثال، می توانید از سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در تولید محتوای وب سایت خود بهره بگیرید و همچنین محتوای خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در واقع آنلاین مارکتینگ، متناسب با نوع کسب و کار شما، تکنیک های متفاوتی را برای افزایش سود تجاری و محبوبیت برند شما بکار می گیرد.

39 – آنلاین مارکتینگ، ابزاری برای بیشتر دیده شدن کسب و کار شما

خریداران حرفه ای برای تصمیم گیری درباره انجام خرید از شما، تخصص شما را می سنجند. برای کاربران مهم است که شما چگونه تخصص تجاری خود را به آنان معرفی می کنید. وب، زیرساختی است که به شما این امکان را می دهد که اطلاعات خود را از طریق محتوا در اختیار کاربران بگذارید و پیام های تبلیغاتی تان را به گوش آنان برسانید.

40 – موثر در برقراری ارتباط قوی و موثر

آنلاین مارکتینگ به شما اجازه می دهد تا روابط هدفمندی با کاربران، رقیبان و همکاران تجاری خود برقرار کنید. می توانید با هدف قرار دادن کلیدواژه ها، مخاطبان خود را بیابید و تجارت خود را به آنان معرفی نمایید.

41 – حمایت از استراتژی های سنتی پیشین

با برقراری ارتباط با مخاطبان هدف، می توانید پیام خود را به شکل های گوناگون و حتی به صورت اختصاصی انتقال دهید. همچنین آنلاین مارکتینگ این امکان را به شما می دهد که هزینه برخی از زیرساخت های تجاری را به صفر برسانید و هزینه آن را برای بهبود مراحل دیگری که بیشتر به چشم می آیند صرف کنید.

42 – بازاریابی آنلاین وابستگی های زمانی و مکانی را از بین می برد

کسب و کار آنلاین به کاربران شما این امکان را می دهد که هروقت از شبانه روز که تمایل دارند و از هر مکانی که قابلیت دسترسی به اینترنت داشته باشد، از کسب و کار شما بازدید کنند و در صورت تمایل، خرید کنند. هم چنین آنلاین مارکتینگ به مدیران تجاری این امکان را می دهد که کسب و کار خود را ۲۴ ساعت شبانه روز برپا نگه دارند و در بستر اینترنت تبلیغات کنند.

43  – کاهش هزینه های کسب و کار

برای برپایی کسب و کار سنتی، شما یک مکان فیزیکی برای ارائه خدمات و نمایش محصولات خود دارید. آنلاین مارکتینگ این هزینه را برای شما تقریبا ۹۸ درصد کاهش می دهد. در آنلاین مارکتینگ شما نیاز به سفر کاری و مکان فیزیکی ندارید. برای انجام تراکنش های خود نیاز به کاغذ ندارید. تبلیغات خود را اینترنتی انجام می دهید و نیازی به هزینه چاپ و استخدام افراد برای پخش این تبلیغات کاغذی ندارید.

44 – افزایش اعتبار کسب و کار شما

اینترنت به کاربران این امکان را می دهد تا پیش از انجام خرید، درباره اعتبار برند شما تحقیق کنند تا با اطمینان از شما خرید کنند. آنلاین مارکتینگ به کسب و کار آنلاین شما کمک می کند تا اعتماد کاربران را جلب کند و به مرور زمان بر اعتبار و محبوبیت کسب و کار شما می افزاید.

45 – کمک به جذب مشتری بیشتر

آنلاین مارکتینگ به کسب و کار شما کمک می کند تا کاربران را از طریق وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو جذب کنید. سئو به شما کمک می کند تا محتوای مناسبی از کسب وکار خود به کاربران ارائه دهید تا از کاربران، مشتریان وفادار بسازید. شما پس از اینکه مخاطبان هدف را به سمت وب سایت خود جذب کردید، باید از طریق محتوا، از آنان مشتری بسازید. هرچه مشتری بیشتر، سود تجاری شما هم بیشتر.

این مطلب را به اشتراک بگذارید :
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در skype
اشتراک گذاری در whatsapp