افتخارات علی رجبعلی

علی رجبعلی - استراتژیست کسب و کار
تقدیر‌شده‌از‌سوی سی‌و‌دومین‌جشنواره‌فیلم‌‌رشد
تقدیر‌شده‌از‌سوی‌اداره‌کل‌ پیام‌های‌بازرگانی‌صداوسیما
تقدیر‌شده‌از‌سوی بنیاد‌امور‌بیماری‌های‌خاص‌
تقدیر‌شده‌از‌سوی‌دانشگاه‌ شهیدبهشتی‌تهران
علی رجبعلی - استراتژیست کسب و کار
  •  پذیرش ، ساخت و پخش بیش از 3550 تیزر رادیویی و تلویزیونی طی سه دهه ، بله 3550 تیزر
  •  رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فیلمسازی و آژانس تبلیغاتی نوین فیلم گستر
  •  طراح و استراتژیست واگذاری کل تبلیغات صدا و سیما به بخش خصوصی ( پیامهای بازرگانی )
  •  اولین نمایندگی انحصاری کل پیامهای بازرگانی شبکه پنجم سیما “شبکه تهران”
  •  طراح کنسرسیوم دفاتر نمایندگی پذیرش و پخش کل پیامهای بازرگانی تمامی شبکه های صدا و سیما
  •  دارای پروانه رسمی و مجوز تولید فیلم سینمایی و سریال های تلویزیونی از وزارت فرهنگ و ارشاد
  •  طرف قرارداد مستقیم با اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما
  •  دارای مجوز تهیه کنندگی از شبکه های مختلف سیما
  •  کسب مقام اول تهیه کنندگی تبلیغات از جشنواره آگهی برتر سازمان صدا و سیما
  •  کسب مقام اول پویا نمایی ( تولید انیمیشن ) از جشنواره آگهی برتر سازمان صدا و سیما
  •  کسب مقام اول کارگردانی از جشنواره فیلم رشد برای مستند کپر نشینان
  •  کسب مقام اول کارگردانی برای مستند زندگی جدید بافت قدیم از جشنواره ایتالیا T.I.B
  •  ساخت صدها فیلم مستند ، آموزشی و تبلیغاتی
  •  کسب مقام اول تهیه کنندگی و کارگردانی در ساخت آثار مستند ، فیلم های تبلیغاتی تجاری و بویژه تیزر های غیر تجاری در ایجاد فرهنگ سازی یک کشور ، به طور مثال ارتقاء فرهنگ آموزش صرفه جویی در مصرف آب ، برق ، گاز ، راهنمایی و رانندگی ، تیزر های آموزش همگانی در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ مالیات بر درآمد ، آموزش مقاطع مختلف تحصیلی با بهره گیری از هنر فیلمسازی ( کتاب فیلم ) ، و از همه مهمتر در تبلیغات تجاری و معرفی انواع صنایع کالایی تالش برای حفظ کرامات انسانی ، برای تبلیغات محصوالت و خدمات دارای اصالت برای خانواده با هدف آگاهی سازی نه صرف آگهی سازی و…
  • استراتژیست تبلیغات در حوزه صنعت ورزش برای ایجاد سازمان اقتصادی ورزش و یا اداره کل بازرگانی ورزش کشور با هدف ایجاد تحولی شگرف در این صنعت بویژه برای فوتبال دوستان و فوتبالیست های عزیزم.

ارزش هر برندی در کیفیت اوست نه در نام او

راز بزرگ شدن در انتخاب مشاور بزرگ است نه رسانه بزرگ